Mer skola och inskolning

Idag har Noomi sovit på dagis för första gången. Jag tror att det hade gått ganska bra men inte så kul att vakan för henne då inte jag var där. I morgon kommer jag strax efter att hon vaknat :) Ett förslag från en av fröknarna!

Lektionen idag bestod av självstudier eftersom läraren visade sig vara sjuk. Men vi fick mycket gjort och dessutom var det kul att hinna umgås lite. Jag brukar i vanliga fall pipa iväg fortast möjligt efter avslutat lektion. Ibland till och med lite tidigare för att hinna hämta Noomi nu med inskolningen och allt.

Så... dagarna tickar på hej och hå. Vi har varit febriga en och en i följd, bara Rickard kvar. Eller så klarar han sig. :)

Ska läsa lite bok nu och sedan hoppa i säng!
Kram och go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0