Helg och "Timmy lamm" surrar på tv:n

Vinter, vinter!! Det är svårt att vara kreativ med små barn då det är så kallt ute! Igår var vi till biblioteket som är jättefint här för barn. Det var inte bara vi som hade idétorka på aktiviteter för det kändes som alla var där.
Av en pappa fick jag tipset om att gå på "hopp och skutt" på "Friskis & Svettis" så det ska vi testa nästa lördag! :)
 
Iövrigt är det liksom fullt upp alla dagar tyckker jag. Man är konstant trött och hinner inte vila upp sig vidare mycket! Efter en vecka då Rickard varit på vift (i Kalmar) så är alla krafterna slut. Det känns som jag åkt skidor i tre måndader och äntligen får vila lite när han kommer hem. Eller kanske som när Forest Gump bara springer och springer. Jag förstår att han är trött i benen när han kommer på att han vill hem!
 
Idag blir det än mer vila eller så kanske vi bygger en fondvägg av icke-kantsågade brädor... ;)
 
Ho Ho Hajja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0