gggggheyy

Nytt försök med Noomi i knät. Första året med två barn har varit rätt omtumlande. Inte kanske till en början men så sakterliga har tempot ökat och påfrestningarna likaså. Tyra har den senaste tiden blivit allt mer arg på Noomi och Noomi har fått temperament. Gaaaa! Tempot är i n t e n s i v t!!!! Jag lär mig sakta att vara mamma i alla nya situationer som u>"PP"står... tålamodet blir slipat ;)
 
Men jag undrar bara hur gör man? Hur gör man då t.ex Tyra säger "dumma Noomi, dumma Nommi" ungefär en miljon gånger på en dag. Och hur gör man då man måste gå en bit med vagnen och ingen vill sitta eller då båda gapskriker i bilen??? Eller som nu när Noomi kryper upp på bordet sätter sig precis ramför datorn vänd mot mig och ler sitt största leende = här är jag!! Det senaste exemplet går ju så klart att hantera men vissa situationer blir köriga! Pust! 
 
Snart ska vi bege oss till dagis för att hämta Tyra. Ett litet äventyr i sig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0