Tjoho

Efter ett långt uppehåll är det dags att komma igång med knapperi knapperi på datorn med bloggen. Det har under ett längre tag känts som jag inte har något att dirket skriva om. Så klart finns det alltid saker att delge men det kanske helt enkelt har känts lite för privat eller vardagligt, sånt som upprepas mycket!
 
I måndags, eller faktiskt redan förra veckan var det dags för en ny vardag. Noomi skolas in på dagis och jag har börjat skolan, igen! Efter en lååång mammaledighet vrids nu sakta livet tillbaka till en vardag med mer klassiska rutiner och göromål. Det ska bli väldigt spännande!
 
Jag känner mig lite som jag varit långt inne i mammabubblan och nu förpuppat mig till Emelie och mamma! Det har väl tagit lite tid med omställningen och allt. Sambolivet har ju även det fått sin tid att utvecklas.
 
Nåväl. Campus Nyköping och utbildningen "Musik och Eventarrangör" har just dragit igång. Det hela känns ännu så länge som en "mysutbildning" men med stuns så jag är spänd och förhoppningsfull!
 
Idag diskuterade vi studieteknink. Många av eleverna är betydligt yngre än jag och vid ett tillfälle körde diskussionen fast vid <hur bakis man kan vara och ändå förkovra sig i nya ämnen> fniss! Superkul!!!!
 
Dags för lite te och repetion av dagens lektioner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0