Hm... en e stor nu, igen!

"Fore more weeks" He e ganska tungt nu men det går ändå bra. Jag tycker det mesta går lättare under den här graviditeten än den förra, kanske för att man är mer förberedd nu. Jag ser verkligen fram emot allt, att lilla "knytet" ska komma och vi ska bli fler i familjen osv, allt. Förra gången var jag nog mest rädd, livrädd. Visserligen säger alla man pratar med om familj och barn att två barn är som att ha tre eller fler så vi får väl se hur det blir med det hele.... hehe!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Ja oj vad stor du är nu! Men du har en väldigt fin mage tycker jag:)

Känns som att du varit gravid för en evighet nu, när är det dags för knyttet att anlända?:)

2011-12-14 @ 13:16:35
URL: http://tequinas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej där borta!!! Har du det fint? När kommer du hem tro eller blir ni kvar kanske? :p Hoppas allt är gott! Knytet kommer den 16.e januari klockan 22:05 ;) Troligen blir det någon vecka senare dessutom så bara att vanka på, phu! Kram!

2011-12-14 @ 20:20:01
Postat av: Kristina

Hej hallå!

Jag har det toppen! Idag föser jag boskap med pappan i familjen,jättekul! Jag kommer definitivt hem igen, älskar Sverige för mycket:)

Haha,det var en exakt tidpunkt! ;) Men kul, då är det inte alltför lång tid kvar då:) stånka på bara! Kram!

2011-12-16 @ 02:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0