God fortsättning!!!!

Hej igen! Är ni mätta? Jag är proppmätt! :)) och stor om magen som bara den! Idag är det tre veckor kvar till beräknad nedkomst. Phu.. vagga på några dagar till alltså är det tänkt!
Hoppas julen varit fin!! Här har det varit både lugnt och rofyllt och en del stress och dilemman om vem och vilka som ska fira jul var. Det verkar bli stress hur man än gör tror jag. Men nu är det hela avklarat ;)
Jag tror aldrig jag bakat så mycket som jag gjort den här julen. Det är ju en väldigt tacksam sysselsättning med Tyra. Här posar lilla gumman med förkläde och allt för pappa Rickard.
När tomten väl kom den 24:e var det rätt så läskigt tyckte Tyra. Tur att pappa och mamma kunde bära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0