Tjo ho

Nu är jag här igen! Just nu är det mycket med ett förestående bröllop. En god vän ska gifta sig och jag ska vara tärna, fniss! Jo det ska bli roligt men det är mer fix än man tror från början! På lördag ska hon säga "ja" och sedan känns det som att det kommer bli lugnt! ;) Jag kan tänka att det är Väldigt mycket fix för bruden själv ifråga!!
Tyra och Rickard ska också gå på bröllopet, dom kommer sitta i publiken, förlåt i församlingen! ;) Så roligt att dom följer med! Tanken är att vi alla tre även ska gå på festen efteråt! Det blir spännande! Som krydda på spänningen ska jag, så som sig bör hålla ett tal, guuuuuaaaaaaaa! Det känns så där! Ska öva lite nu för Rickard som ligger i badet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0