Så har helgen rullat på

Då Pepzi var hos Johnn passade jag och Tyra på att hälsa på min pappa ute på landet; Färingsö närmare bestämt! Vi kom dit på lördag eftremiddag och stannade över natten. Eftersom det var en liten strapats att ta sig dit kändes det enklast att sova över. Vädret på lördagkvällen inbjöd desstuom inte till någon resa; snö och blåst, huga!
Det var kul att hälsa på i all enkelhet bara Tyra och jag och ta det lite lugnt! Det är ju inte så ofta som man hinner ses på det viset.
Vi fikade en del och lekte med Tyra som numer är väldigt "mammig", så det blir en del bära. Det sägs visst höra till när man är runt 8 månader! Hemma sitter hon gärna på golvet och leker men hos morfar... nja då är det bära som gäller! Det känns i axlarna i dag så jag hoppas på lite nackknådning sedan! ;)

Nu är det Halvåtta hos mig! :) Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0