Varma dagar :)

Idag hann vi inte mer än äta frukost så bar det av till Hellasgården. Det blir så tryckande varmt och luften står nästan stilla såna här dagar. Vid Hellas var det något svalare och en liten bris faktiskt. Vi kom före många barnfamiljer och hann knycka en bra plats i halvskuggan!! Tyra badade glatt vid strandkanten och plaskade med sin gula spade! Rickard och Pepzi simmade i kapp, fniss, och jag tog mig ett snabbt dopp!

Hemma blev det sedan mellanmål och en liten lugn stund innan det var dags för Rickard att åka och jobba! Tyra och jag sov middag ihop och hämtade lite krafter! Värmen gör en lite sävlig tror jag! :)

Just det; hur hamnar en säl på en balkong??? Fniss! Härom dagen kom Rickard hem med en liten uppblåsbar "pool"! Den var nog avsedd för Tyra men vem hamnade där i hopp om att svalka sig hahahaa? Jo en säl! Bildbevis!



Kram och God Natt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad härligt att kunna bada på sin egen balkong! Ni måste ha en jättebalkong som får plats med en pool:D

2010-06-30 @ 12:38:09
Postat av: Emelie

Ja visst och som får plats med en säl ;) Men vissa grannar undrade smått vad vi höll på med eftersom det regnade lite på deras balkongräcke.

2010-07-01 @ 22:45:24
Postat av: Emelie

Ja visst och som får plats med en säl ;) Men vissa grannar undrade smått vad vi höll på med eftersom det regnade lite på deras balkongräcke.

2010-07-01 @ 22:45:24
Postat av: Kristina

Haha,äsch!:)

men de får ju tänka positivt,grannarna,nu slipper de ju vattna blommorna;)

2010-07-03 @ 08:11:51
URL: http://tequinas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jaa precis! Jag försökte säga det men tror inte dom var inne på samma linje som jag!!? Kram

2010-07-03 @ 22:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0