Hej!!!

Nu har internet varit "trasigt" i två dagar vilket är frustrerande men desto roligare när det kommer tillbaka. Så vad har hänt sedan sist. Lite av varje; en tripp till IKEA i Uppsala eftersom Rickard skulle handal motorcykeldelar där i närheten. Vilken skillnad det är på IKEA i Uppsala mot Stockholm. Det i Uppsala är lugnt som 17, ingen trängsel alls. Man får verkligen ro och kika på ditt och datt. Kul :) Detta till trots så handlar jag endas för 204 kronor. Nöjd!! :) Det blir så klart ljus och servetter som ALLA köper där och lite annat smått!

 
Tyra testar en soffa på IKEA

Här om dagen kom jag iväg och klippte mig, kort! Ojoj, jag var nog 12 år sist jag var så här korthårig. Man kan nog säga att det är page. Jag trivs bra men det är väldigt ovant! Undertiden jag blev piffad var Tyra och Rickard hemma och lekte. Jag tror att de dansade en hel del!  :)

Igår belv det en fika med Malin vid Odenplan. Tyra och jag tog bussen dit! Bara det var ett äventyr med skolklasser som studsade, en dam vars hund jag råkade trampa på :S med mera! Tyra tyckte nog att det var jätte kul med allt som fanns och titta på. Fikat var också skoj men Tyra hade nog velat krypa/åla runt på golvet. Det blir lite kaosigt att fika men så klart är det kul att ses!

Nu jobbar Rickard en vecka så det blir intressant att se vad vi ska hitta på nu på egen hand. Pepzi är hos Johnny i några dagar så det är ju skönt och väldigt praktiskt! Pepzi brukar bli lätt överenergisk efter några dagar med mig så några dagar hos Johnny blir toppen! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj,page-aktigt! Måste vara himla kort då! Det här vill jag ju såklart hemskt gärna se en bild på:)

Hoppas allt är bra och att Rickard hälsade till dig o Tyra från mig i lördags:)

2010-01-25 @ 19:50:24
URL: http://tequinas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej :)

Jo kort är det. Nja tror inte han hälsade. Hm...! Jag sks ta honom i örat!!! Jag och Malin var och fikade här om dagen och sa att vi ska lura med dig nästa gång :) Vore kul att ses!

2010-01-26 @ 13:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0