Lilla tanten

Vi har en liten tant i huset som brukar förirra sig ibland. Jag tror att hon är en aning dement. Hur som helst. Min gympaskor har varit borta ett tag men jag har inte letat så noga utan tänkt att de kommer väl fram snart och de har de gjort! :) Igår kväll så var tanten på vift igen i trapphuset sent på kvällen så jag lotsade henne hem igen och se... på hennes fötter sitter mina skor! Hahaha! Det såg för kul ut! Nu kan hon ut och jogga en sväng eller ta en rask promenad. Jag vågade inte ta igen dom direkt så hon får väl ha dom ett tag!
När det är blött ute brukar jag ta av mig skorna utanför dörren och lämna de där så jag anar hur de kommit på hennes fötter...


Kommentarer
Postat av: Kristina

Hahahahahahahaaaa! Vad festligt! :D

2010-02-17 @ 19:24:43
Postat av: Anonym

Hahaha!!!! Vi har också en dement tant i vårt hus, men hon har inte tagit några skor ännu.. Men lite andra små saker har vi råkat ut för! =) Inte så lätt att bli gammal alla gånger!



Ha det så bra!

Kram kram.

2010-02-17 @ 20:47:12
Postat av: Linnea

Det var jag som skrev det förra inlägget! =) Namnet försvann visst..

2010-02-17 @ 20:47:52
Postat av: Emelie

Ja festligt.. inte så lätt alla gånger. Jag tror jag ska hälsa på henne någon dag och se om skorna finns kvar :)Kram!

2010-02-18 @ 14:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0