okej!

Det går i vågor det där med att blogga hur gärna man än vill vara ambitiös och skriva varje dag! Ja det som händer just nu är att Tyra håller på att få två hörntänder vilket innebär lite sova för oss båda! Gäsp. Konstigt nog så går det rätt bra idag i alla fall. Värre var det igår. Gaaaa då fanns det inte mycket tålamod att ta av! Konstigt det där vad man anpassar sig.
.
Uppföljning bröllop! Jo då vi gick alla tre på bröllopet och min goda vän är nu Fru! Hihi! Allt gick som planerat för alla inblandade parter så vitt jag vet! Ja, ringarna var borta en kort stund precis då kyrkklockorna började ringa och lite annat smått och gott hände så som sig bör! ;) Men i det stora hela fortlöpte allt mycket bra! =)
.
Mitt lilla tal ja!! Hm! Fyyy så jobbigt att hålla tal. Mycket nerver flera veckor innan och så klart även hela bröllopsdagen. En riktig läxa kan man säga. Resultatet när det väl gällde gick galant faktiskt. Man glömmer ju bort att det är människor som man pratar till och dom ger respons! Så klart!! Det gör i alla fall att det känns mycket lättare. Men även om det gick bra så kommer jag nog fundera både en och två gånger angående tal i fortsättningen! Nerverna innan var lite för stressande!!
.
Tjo och tjim snömåddslim!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0