"Heja"

Nu är vi tillbaka här i bloggvärlden igen. Ja i måndags kom Tyra och jag hem från Jämtland och pappa Rickard åkte hem redan på torsdagen för att jobba. Veckan har varit jätte fin på alla sätt och vis. Dels med bröllop som "le gran final" på veckan men oxå vad gäller att träffa släkt och njuta av vacker natur. Jag tror jag tagit nästan 50 naturbilder och 500 bilder på Tyra ;) Wel, nästan i alla fall!
Vi bilade alla upp och åkte hem på lite olika håll; Rickard med bil och Tyra och jag med tåg. Det gick faktiskt bra att åka tåg, det är ju praktiskt att man kan gå omkring om det kryper lite i benen. Och ännu mer smidigt om man hamnar i en vagn med massa barn som Tyra tycker att det är spännande att kika på och kanske busa lite med.
.
Vi tog en del promenader i Jämtland och som brukligt på landet "hejar" man om man möter någon. Riktigt så är det ju inte i stan men det gör Tyra ingen skillnad på för nu lyfter och handen och "hejar" på folk som vi möter! :) Det ser ganska roligt ut och folk vet inte riktigt hur det ska reagera. En tant stannade till och med i dag och frågade om hon "hejade"!
Sysslingar / Tremänningar till bords

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0