På riktigt

Sverige är vackert! Jag kan varmt rekomender en tripp till Norrland. Så här såg det ut imorse då jag vaknade :)

           

Som ni förstår är jag och Tyra upp med tuppen. Gäsp. Men det gör inget för Pepzis del. Hon sticker glatt upp sitt lilla huvud ovanför sängkanten så fort det rör sig lite i täcket och undrar om vi inte ska gå ut nu! Gisses. Ikväll blir det godnatt efter Idol! På riktigt! Trött på riktigt som rikshjälten Ernst skulle ha sagt, men det är han det! 

Visst ja, igår så blev det en långpromenad. En sån där familjär romantisk skogspromenad skulle man skunna säga. Allt var rosenrosa, Pepzi struttade fritt, Tyra sov och jag tog härliga raska steg tills att vi kom till husen med alla hundarna. Först skäller en hund sedan en till och en till. Snart hörs hundar yla och skälla från alla håll och nu är Tyra vaken och hon gillar inte att sitta i vagnen. Allt snabbare försöker jag att ta mig hem med hela konkarongen. Pepzi drar, Tyra sitter på armen och vagen går i sicksack! Till slut sätter jag ner Tyra i vagnen och springer hem sista  biten. Väl hemma är det bara att ta en välbehövlig dusch och pusta ut. Men vackert var det :)

            

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha! Jag känner igen det där.. Inte helt lätt alla gånger att gå på promenad med både bebis och vovve. Men du fick dig ju en riktig powerwalk då på slutet iaf.. =) Det var jättekul att träffas!! Hoppas ni får det bra resten av veckan! Kram kram.

2009-09-24 @ 09:18:55
Postat av: Emelie

Hihihi ja verkligen powerwalk!! Ja, det var kul att vi hann ses och umgås lite oxå med dom små :) Hoppas vi ses snart igen, vore kul! Kram och sköt om Er!

2009-09-24 @ 11:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0