Fjälluft -Yes!

Ja nu har vi varit i Jämtland i några dagar och instalerats oss med packning, hund, barn och allt! Det känns nästan som att flytta bara man ska vara borta i några dagar. Men har man inte med sig allt nödvändigt blir det så krångligt vad man än ska göra. Därför är skötmadrass, babysit, massamassa ombyten etcetera nedpackat.

Igår blev det en långpromenad i friska fjälluften, så härligt och det lär det kanske bli idag med. Men det är ett lantligt lugn här så det kan bli imorgon med!

Snart kaffedags :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-09-23 @ 14:41:38
URL: http://s
Postat av: Tina

Det är jag som skickade den underliga/icke-existerande kommentaren här innan. Slant på tangenterna:P

Tänkte bara meddela att jag återigen har serverat våra gamla vänner "Papegojan" och fru lite rödvin och öl ombord:P Han har inte kräkts än, men han låter som han ska göra, haha!:D

2009-09-23 @ 14:44:55
URL: http://tequinas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hihi :) Ja då vet jag hur din dag har varit :) De har ju lite specialönskningar med kaffe och allt. Hur blir det till hösten då för dig? Har du fått något besked om skolan? Kram Emelie

2009-09-23 @ 19:25:06
Postat av: Tina

Haha,ja,tanten tog två koppar och bah: kaffe ingår med maten va? Man hinner inte ens svara innan hon börjat hälla upp:P

Jodå,jag har kommit in! Glömt att blogga om det..;) Åker ner på upprop på tisdag, sen ska jag läsa i princip två lektioner och i november åker hela klassen iväg över Atlanten med en stoooor båt. Kommer bli skithäfigt tror jag!:D

Kram!

2009-09-23 @ 21:51:22
URL: http://tequinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0