I´m back

Ibland går det några dagar och det blir inget bloggande alls. Vad tiden går fort! Sedan sist har det hunnits med ett 50-årskalas i Katrineholm, en tur till Sickla för shopping och lite Allhelgona/halloweenmys. Igår var jag till Sofiakyrkan och tände ett ljus, så som sig bör.
I morse åkte Rickard iväg igen till himla Sandö för praktiska studier....! Wel det är ju för en god sak så men det blir lite tradigt här hemma. Snart ska Tyra och jag iväg på en sångstund för bebisar. Det ska bli spännande och jag hoppas verkligen att det kommer lite mammor och barn så att vi inte står där själva och sångstunden blir inställd. Hoppas på lite fika med :P


Kommentarer
Postat av: Linnea

Kul att du bloggar! =) Vi skulle också på sångstund idag, men Zoey somnade på vägen dit och fortsatte att sova när vi var framme också. Så istället blev det en kaffe för mig med två andra föräldrar vars barn också sov.. Haha! Blir aldrig som man tänkt sig!



Kram kram.

2009-11-02 @ 21:10:10
Postat av: Emelie

Nä verkligen inte :) Mysigt med en lugn mammastund då istället! Tyra sov oxå hihi. Hon brukar sova en halvtimme ungefär men idag sov hon i två och en halvtimme så jag fick pyssla och dona lite här hemma! Satte upp några tavlor och annat smått och gott :)

2009-11-02 @ 23:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0