Lovat men..

...det dröjer lite till. Jag har lovat att lägga ut en ny "mag-bild" men hittar inte sladden till kameran så det dröjer lite. Men snart så :)

Idag var det fotboll ute på Djurgården. Någon slags tävling mellan olika rederier. Jag och Pepzi stod och hejjade på så gott vi kunde! Det hela slutade i en 4:e plats för Sjötrafiken. Helt okej tycker jag! Tack och lov var det uppehåll mest hela tiden och så fanns det möjlighet att fika mellan varven! :P

Nu är det bara vila som gäller. Tror Pepzi är tröttast, sedan Rickard och sist jag som omväxling! Toppen! Naturligtvis påminner jag om hur det är att vara trött mest varje dag. Barnsligt, jag vet men ack så svårt att låta bli. Har dock slutat retas nu, lovar!

Här hemma rullar det på som vanligt. Barnförberedelserna är många! Vagnen är på plats och barnsängen lika så. Nu är det en liten bilbarnstol som återstår att ordna och den tror jag finns på "Blocket".

Tjo och Tjim
Lördags Glim(t)!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0