Hallå hej

Det är så mycket man vill skriv och samtidigt så lite. Vad ska man välja??? Allt snurrar så fort nu men det utåt sett ser nog allt väääldigt lugnt ut. Vart börjar man. Hunden :) Hon är så gott som rumsren nu! JIPPI!!!! Det är såååå himla skööönt. Inga panikpromenader längre sent som tidigt eller mitt på dagen för den delen och dessutom kan hon sitt, ligg och kom rätt bra! Ljuvligt!! Phu! Första startsträckan som hundägare avklarad. Bara att invänta trotsåldern... :S

Och så magen!! Jo den växer minst sagt. Känns som det knakar åt alla håll. My God! Imorse riktigt längtade jag till den där känslan när man känner sig lätt och bara kan sno på sig joggingkläderna och springa en runda. Men riktigt så är det ju inte ännu!! En vankar jag hit och en vankar jag dit.

Ja, och så var det ju föräldrakursen i morse hihi!! Kul! Fem par träffades tillsammans med en barnmorska för att utbyta erfarenheter och tilldelas lite kunskap om förlossning och annat som kan smått och gott. Lätt skeptisk gick vi dit och dessto gladare gick vi därifrån. Informationen var faktiskt bra och det var väldigt kul att träffa andra par i samma situation!

I efteriddags hanns det oxå med lite fika med kuse-bus :)  I sakta lunk tog vi oss från Medis till skatteskrapan och mumsade smörgås och kaka! Jätte kul att ses och kika på folk och surra om allt och ingenting! 

Finns det något mer att surra om?? Ja säkert men sparar det till nästa inlägg!!

PLING!

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag tycker att du kan visa en ny bild på din stora mage i nästa inlägg!:D

2009-05-12 @ 23:37:52
URL: http://tequinas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hehe ;) Lovar!!

2009-05-13 @ 11:31:11
Postat av: Linnea

Kul med nya inlägg! =) För mig är det också mest hund, mage och fika nu för tiden! Synd vi inte bor i samma stad så vi hade kunnat umgås på dagarna! Kram kram.

2009-05-13 @ 15:05:34
Postat av: Emelie

Hej! Ja visst är det typiskt! Kul att bara ses och vagga ihop! Kram och hoppas att du har det bra med magen!

2009-05-13 @ 22:15:46
Postat av: Emelie

Hej! Ja visst är det typiskt! Kul att bara ses och vagga ihop! Kram och hoppas att du har det bra med magen!

2009-05-13 @ 22:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0