Hallå där..

.... ännu blir det lite inlägg här på bloggen men det går lite tid ibland mellan varven. Så vad händer... Upplägget nuförtiden är en aktivitet om dagen, det är ungefär vad kroppen orkar med. Själv skulle jag vilja göra 1000 saker som det känns men så enkelt är det inte.

Igår var projektet studentmottagning! Efter lite laddande hemma kom jag iväg och firade Matilda som just tagit studenten. Jätte trevligt! Jag känner mig dock inte så van att vimla bland massa människor med en jätte kula på magen. Och som vanligt får man tusen råd och tips inför förlossningen av alla 45 plusasre, hälst då de fått i sig lite vin, fniss! Många historier blir det!! Ganska roligt faktiskt.

Dagens projekt var fika (igen :) ) med Malin. Kul nog hittade vi ett Hundfik, hihi!! Det ligger strax ovanför Valhallavägen och heter "Himelska Hundar" tror jag. Det kändes först smått skumt att vara på ett fik och samtidigt omgiven av massa hundar som sprang omkring!! Men rätt praktiskt ändå och kul! Nästa fikatillfälle får bli på ett annat Hundfik som ligger på Kungsholmen. Man måste ju jämföra lite :P


Buffétallrik för hunden... Ps. det fanns matte- och hussefika oxå!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nej men Emil! Ät inte så fort! Åh nej men Emil lugna neeeer dej!! STACKARS EMIL!! Haha!!

Tack för idag det va jättetrevligt!!:0)

2009-06-04 @ 16:38:14
Postat av: Emelie

Hihihi glupska lilla Emil :)Ja, jätte kul och trevligt. Ses snart igen då på Kungsholmen eller i Vaxholm :)

2009-06-05 @ 00:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0