hej igen :)

Jo jag finns kvar men det är knappt. Men så kom inspirationen över mig och då är det bara att passa på. Som vanligt har jag inget vettigt att skriva om. Jag sitter på min gamla båt och fixar med ditt och datt, just nu är det middagen. Det blir kyckling och grönsaker i ugnen med ris och gräddfilssås. Får se vad det blir av det.
Imorgon bitt är det hemgång :) vilket alltid är trevligt. Hoppas på lite besök av mamma och bror och kusin vitamin till helgen. Men kära bror är ofta "upptagen", vad nu det kan innebära... Att annat är mer spännande en en gammal syrra :P

Så vad här hänt i höst... jäsp. Nej den historian får bli en annan dag!
Kram på Er

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej! Kul med ett inlägg! =) Brukar ju kika in här ibland, men det var ju som sagt längesen det var nåt nytt.. :P Hoppas allt är bra med dig! Kram.

2009-01-08 @ 20:38:18
Postat av: Emelie

Hej :) ja det krävs att man har lite insperation för att det ska bli något men den har inte funnits då det varit så mycket med flytten och allt. Hur är det med dig? Kram!

2009-01-10 @ 18:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0