En snöig dag

Idag har det blåst som bara den vilket betyder att det blir ganska kallt i backen. Planen var att åka längdskidor idag men det var så kul med slalom att det fick bli det en dag till. Men en liten sekund ångrade jag mig. Jag tog mig till toppen av Idre-fjället och hm... ja bilderna talar för sig själv.

Så kallat att man vill gråta
"Svinkallt på väg mot toppen"


Knapplift på väg upp mot Idre-toppen
God sikt... nä!


Om det inte blåser ännu mer imorgon får det bli ytterligare en dag i backen :) På söndag väntar hemfärd!
Plingeling!!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Hahaha! Håller glajjerna på att blåsa av?! ;) Hade varit kul att vara med i stormen.

Kram kram!

2009-01-24 @ 10:44:13
Postat av: Emelie

Hahaha javisst, ser helt fläng ut fniss. Ja, du skulle varit med har varit kul trots lite blåst och kyla. Kramkram

2009-01-25 @ 20:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0