Tjejekväll resume

Hihih.. tjejkvällen blev jätte rolig och lite annorlunda mot vad jag tänkt mig haha! Jag tror vi var runt 10 bruttor som skulle lyssan på ett föredrag om parförhållanden (beövligt) och varför "Tankeläsning inte fungerar" samt äta lite gott efteråt. Föredraget var rätt intressant, i stora drag gick det ut på att man ska strukturera och kommunicera i ett förhållande i syfte att få mer frihet till annat! Samt att man inte ska gnälla på varandra .. ops! Vill man säga något så ska man säga det i "jag-form". Till exempel: "jag blir sååå glad när du har ställt dina skor i hyllan"! Istället för: "du ställer aaaldrig dina skor i hyllan!!" Just ja, det hela hölls i en sex-shop, det kom som en liten överraskning. Fniss!

Middagen var super god! Alla var så hungriga att jag tror vi satt i koma tills tallrikarna började komma in! Behöver jag säga att det bidde mycket fnitter!! :)

Tea-time!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0