Mitt liv som mamma 2

Idag hände det som INTE får hända ... Lilla gumman ålar sig ner från skötbordet.. och ramlar sista biten! Jag står vid bordet men slänger en blöja och hinner bara precis mildra fallet. Vilken panik jag får! Jag darrar och har mig och kommer så på att jag kan ringa BVC och vårdguiden. Tyra mår vid det här laget bra och leker med telefonsmycket men jag är uppriven! Vårdguiden säger att vi ska rutinundersöka henne på Astrid Lindgrens barnsjukhus så vi åker dit!! I receptionen säger man att Vårdguiden skickar alla för undersökning och menar att vi kanske åkt i onödan men poängterar att det kan ju bara en läkare åandra sidan bedömma!!
 
Jaja... utveckligen med små barn går Fort fort. Det är jobbigt att vara mamma, särskilt när något händer!

Nu är vi trötta!
Kram och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0