Det bidde en..........

...Lampa :) eller faktiskt två stycken lampor som jag fyndade på Loppisen. Riktigt kul faktist. Hade det inte varit för en tant som norpade en lampa mitt framför ögonen på mig så hade jag kommit hem med tre lampor. Det kanske var bra att det bara bidde två :P Den ena sitter uppe nu i hallen och den andra får nog Rickard sätta upp. Den ska skruvas och monteras, hoppas han tycker att det ska bli kul fniss :)

Jag och mamma snurrade runt ett bra tag på loppisen i går, som tur var fanns det fika oxå. Viktigt!!

Dags att rasta the little beast


Kommentarer
Postat av: Tina

Vart var du på loppis? Min mamma stod o sålde i helgen,kanske var av henne du köpte lampor,tihii;)

2009-04-27 @ 21:42:55
URL: http://tequinas.blogg.se/
Postat av: Tina

Vart var du på loppis? Min mamma stod o sålde i helgen,kanske var av henne du köpte lampor,tihii;)

2009-04-27 @ 21:44:20
URL: http://tequinas.blogg.se/
Postat av: Emelie

hihi jaså :)Ja det kansek det var!

Det var vid vanadislunden, typ nortull. Är allt bra med dig, när kommer du till båtarna igen?

2009-05-01 @ 10:36:19
Postat av: Tina

Jaha,nää då var det inte av henne...Hon stod i nån stor hall i Solna och sålde krimskrams:)

Jo,tack allt är bara bra här! Typ sommar nu här i Kalmar:) Skolan slutar den 5 juni så flyttar tillbaka den helgen,men börjar väl inte på båtarna förrän sommarschemat börjar,runt den 16 juni va?

har du redan blivit mammaledig eller?:)

2009-05-01 @ 18:27:37
URL: http://tequinas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Bra med loppis för alla :) Jaså, snart hemma igen! Vet du vilken båt du ska få vara på ännu?

Jag är havandeskapsledig som det så fint heter. Går ju inte riktigt att springa runt på båten med en jättemage! Men det ska bli skönt att bara vara mammaledig och bebisen kommer ut :)

2009-05-01 @ 18:42:05
Postat av: Tina

Nää jag har ingen aning! Men hoppas på Viberö iaf:)

Oj,finns det en sån ledighet också? INte hört talas om,men det verkar ju logiskt:P

Jaa förstår det! Du får komma ner till kajen o hälsa på med den lille i sommar:)

2009-05-02 @ 18:01:36
URL: http://tequinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0