Stan stan hela da´n

Ja... ibland är det skönt att stan finns, känns tryggt på något sätt. Har snurrat på stan idag med men mest för att jag haft "riktiga" ärenden att uträtta :) Bland annat skulle jag hämta ut några biljetter till pjäsen Hamlet som går nu på Dramaten. Jag hade turen att komma över några biljetter igår och ikväll har mamma och jag varit kulturella! Jätte roligt! Pjäsen var faktiskt väldigt väldigt sevärd. Inte ofta jag säger det om tunga pjäser, kanske för att jag knappt aldrig går på teater men i alla fall. Se den om ni har möjliget! Alla dör i slutet! Förlåt kunde inte låta bli ;) 


       Musik av CocoRosie som spelas i pjäsen... lite annorlunda


 

                                

Wel, nu är det fika. Har inte gjort det idag så det är hög tid. Te och en kanelbulle!

Kram & Go natt
//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0