Hemmakväll

Så skönt, jag behövde inte åka buss från Boda imorse utan fick bilskjuts av en kollega och kom därmed in till stan nästan en timme tidigare. Mycket riktigt så blev det en liten tur på söder. Kikade bland annat in i den nya gallerian under skatteskrapen men den var inte så inspirerande. Konstig men så var det.

Väl hemma kom Nina, oväntat på besök. Kul. Vi fikade (förstås) men först åt vi mat, faktiskt ;)

Nu ska jag kika på någon av mina alla tre kanaler på tv. Något knas har hänt med tv. Ja.. jag ska göra mig av med tjocktv:n. Hög tid helt enkelt. För ett tag sedan sa en kompis som var på besök: "jasså är det så här bilden ser ut på en tjock-tv, det hade jag glömt". Pinsamt!

Hejsvejs
//Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0