Nja...

..Mycket väsen för ingenting.  Jag tror vår skorsten kom med men inte skylten som målats med stor omsorg ;) Hoppas på ett nytt försök näsa vecka! Nu är vi framme vid Finnhamn.

Jag bara måste berätta om en passagerare med hund. En tant kommer traskande med en hund på sallongsdäck. Eftersom man bara får ha hundar på huvuddäck var jag tvungen att förklara detta, inte en gång utan tre gånger. Men hennes respons var.. små läten i stil med "tjop tjop" och en flyktig blick åt ett annat håll. Jag blev så snopen att jag kom av mig.... Tur det, man kan ju lika väl bli fly förbannad på märkliga tanter med hund.
Ps. Efter ett par tillsägelser till utav matroserna linkade hon och hunder ner till huvuddärck.

Tjop tjop..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0