Måla

Titta på färg var det! Jag kan inte ha en bunke färg hemma utan att sätta igång och måla. Nu är tre av fyra väggar äggvita. Jag sparade en lattevägg som  fondvägg. Så härligt med vitt. Kanon, Toppen, Supêeeeer :) Men OJ vad ont i ryggen jag har! Det är svettigt att måla och bra för musklerna. Phu!! Som tur är har jag en stång på rollern så jag slipper hoppa upp och ner från en stol, fniss!

Idag på eftermiddagen hann jag med en liten fika på Beagle med Liselotte! Jätte kul! Vi har inte setts sedan mitten av december så det var en hel del att ta igen, minsann!

Nu är det vila framför tv:n som gäller och en kopp te!

Hejå hå, rolla på! Ha dé!
//Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0