Såga

Nu har jag varit ledig ganska länge och det är sååå skönt. Man får så mycket gjort.. eller inte!? Idag har jag sågat sönder ett bord och satt ihop det igen! Är det ett tecken på brist på vettiga saker att göra!? Hahaha! Wel jag sågade bort en liten bit av bordet först oxå innan jag satte ihop det igen så att det skulle bli mindre. Smart va!? :)

Då det var gjort började det kurra ganksa bra i magen. Alltså dags för lunch! Kul nog var Stina i krokarna så vi fikade ihop på Bagle. Skojigt.

Nu måste jag lyssna på en låt på Stinas blogg säger hon. Bäst att lyda ;)

Må gott!!
Kram
//Emelie

Kommentarer
Postat av: stinaB

HAHAHA, ja det är bäst att du lyder. Annars...

2008-02-04 @ 22:19:19
Postat av: Tina

Vad fin du har gjort bloggen! Du lyckades lista ut hur man byter bild förstår jag=)

2008-02-05 @ 21:00:58
URL: http://tequinas.blogg.se
Postat av: Emelie

Hihi.. ja men det tog jätte lång tid. Till slut fattade jag att jag var tvungen att ladda upp bilderna på tex fuskbugg innan jag kunde länka in dom på bloggen! Testa vet jag, det är rätt kul då det funkar :)

2008-02-05 @ 21:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0