Lat

Ja, inget bloggande inga läsare. Förlåt att jag varit lat en par dagar. Hur som helst,  igår var det den stora panitball-dagen!! Ajajaja men kul kul kul :) Jag har spelat två gånger tidigare men har aldrig varit så rädd som denna gången. Antaglien för att man vet vad som väntar! Det var vi som jobbar på Söderarm som åkte ner till vin & sprits gamla lokaler (vid Årsta hamn) och sköt på varandra ... som f-n!! Hihihi!!!!! Tack vare att jag var så himla feg så blev det inte så mycket blåmärken för min del. Värst var det nog för Rickard som blev träffad i pannan och fick en bula stort som ett ägg. AJ!  
                                    

Emelie försöker vara tuff genom att skrämma motståndarna

                                   


image107Trot eller ej men man blir trött och hungrig av att spela paint ball så som avrundning åkte vi stans bästa kebab i Årsta och mumsade världens största portioner! Alla blev mätta och mer där till! Phu!

Idag har det varit betydligt lugnare! Efter en lugn förmiddag med tvättstugan och filmen Råttatouille som frukost-tv gick Rickard och jag ner till Kungsholmstorg för att äta luch; stekt strömming och potatismos :)

Om en liten stund ska jag möta Tova i Odenplan med lilla bebbin, mysigt! Var ett tag sedan vi sågs så det ska bli kul att ses och se om de vuxit, eller krympt ;)

Sköt om er
Kram
//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0