Ja ha..

..då var man på båten igen och tiden går rätt långsamt. Jag sitter och funderar på om jag ska ta lite mellanmål; quinoasalld från lunchen eller en nochostallrik kanske :) som Lina just gjort iordning!! Ser väldigt gott ut! Men jag har precis upptäckt att jag gått upp i vit.... 2 KILO! Gaaaa! Nej, det blir INTE nachos!

Men det kurrar i magen minsann, quinoa låter nyttigt. Tar det! Till middag blir det i alla fall wok med glasnudlar och fläskfilé. Min första tanke var att göra sushi men trodde inte att det skulle finnas några ingredienser på båten, men väl framme hittar jag världens största och finaste lax!!!!! Kul! Det visar sig att Lina, precis som jag, älskar sushi så det hade varit kul och göra några hemgjorda. Dock hade det nog INTE varit så poppis bland matroserna, hihi..  "RÅ FISK; BLÄÄÄ"!

Nu kommer några kunder som vill handla!
Byebye
//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0