Byxor

Vad fort det går att komma in i konstiga sovvanor. Det är precis som att man aldrig vill gå och lägga sig, precis som när man var liten. Ibland försöker jag planera för en tidig kväll men ... nopp, så blir det inte. Ja, ja.. nu har jag kommit upp alla fall och imorgon är det jobb så då ringer väckarklockan varken jag vill det eller inte.

Ska jobba tre dagar nu över helgen, undertiden ska några vänner från Jämtland låna min lägenhet. Spännande :P En i sällskapet fyller 40 år så man kan ju hoppas att lägenhet finns kvar på söndag kväll, men det tror jag den gör :)

Nu ska jag gå och byta ett par byxor. Jag shoppade två igår men känner mig inte så nöjd med det ena paret.

Ha en toppen-torsdag!
//Emelie


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag har också samma problem.. vill aldrig gå och lägga mig fast jag vet att jag borde! Sen är man sjukt trött på jobbet dagen efter och ångrar sig.. haha! :) Men ikväll SKA jag lägga mig tidigt!! ;) Kram kram.

2008-02-07 @ 17:08:36
Postat av: Emelie

Hihi Inte så lätt det där, retligt! Hoppas att du sover gott, och kommer i säng i tid :)Kram kram

2008-02-07 @ 21:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0