Blogg i rutan

Så var det då måndag. Jag har mest fikat idag som vanligt :) Snart är jag en riktig liten tjockis haha! Först fikade jag med en Menigo-gubbe på båten, sedan fikade jag med Rickard på Medborgarplatsen, då han hade gett sig av mot Sundsvall möte jag Nina på Hötorget. Vi åt en bit mat på Curry curry, sedan tog vi en ... (gissa) fika på Expresso house varefter vi avslutade kvällen med en bio. Juno hette filmen, den var faktiskt rätt kul!

Imorgon ska jag försöka hålla mig undan allt fikande, om det går........... Jo det går. Det får bli en lååååångpromenad istället. Kungsholmen runt kanske. Det är ju faktiskt lite vårkänsla ute så det borde bli toppenhärligt, wohow!!!!

Nu blir det stutts i säng... snart.. eller nu... nä snart!

Ha dé gott
//Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0