Ledig

Det har aldrig varit så skönt att vara ledig som de senaste dagarna Aaaaaaaaaaaaa. Toppen! Kanon! Wanderful!!!!!!!!! Mmmmmmm.....! Det har blivit vila hemma, på Yxlan i lilla stugan och nu hemma igen. Jiiiihaaaa! Idag blev det efter lite snurrande efter en god luch en eftermiddag på Smedsuddsbadet med kära kussen. Och så lite mat till på det :) mat mat mat. Pss.. jag har gått upp fem kilo på två år... i alla fall enligt läkaren som utför friskintyg för båt-folk. Jag måste ha ljugit sist jag var där. Det låter ju inte riktigt klokt, FEM kilo. Ska man banta då eller?? Jag tar en liten godisbit, sätter på en hyr-dvd och grubblar på saken, sen.

Tjing tjong godisballong!

Kommentarer
Postat av: Tina

Ingår det inte att gå upp fem kilo på två år när man jobbar i ett café? Du är ju inte ensam iaf;P

2008-08-03 @ 22:08:13
URL: http://tequinas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hahahah jo det måste göra det .... haha rackarns!

2008-08-04 @ 11:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0