Måååndag

Jo då, sykursen dag 2 gick fint eller ungefär som första dagen. Jag kom nästan halvvägs med uppgifterna och de andra blev klara. Men jag har fått lära mig massor och kan öva i vinter. Kanske blir det ett par långkallingar till morbror i julklapp =)

Idag har det tävttats och såklart sytts en del. På eftermiddagen träffade jag Nina. Vi gick en nätt liten promenad på två timmar. Det vill säga sträckan från Hässelby Strand till Brostugan på Kärsön. Där åt vi middag och fikade! Det satt rätt fint med varm mat och kaffe efter höstpromenaden.

Sydags =)
//Emelie

Kommentarer
Postat av: morbror

det ser jag fram emot jag riktigt längtar !

2007-09-05 @ 18:37:54
Postat av: Emelie

Bara att börja sy nu då =)

2007-09-06 @ 00:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0