Pressveck

Hm.. det där med att skriva cv är inte lätt. Försöker uppdatera ett gammalt exemplar men det tar tid! Jag kan ju inte dirkekt skryta med att jag följt en röd linje i min "karriär". Men jag har ju upplevt en hel del å andra sidan =) sååå...! Ja, jag får fnula lite till.

Har ni tänkt på vad mycket lapplisor det är ute på stan nu? De fick ju precis ny arbetsgivare och alla går runt med pressveck på sina nya onötta, arbetskläder. Det ser lite kul ut! Tur man inte har bil i stan i alla fall! Nu ska jag iväg och köpe en plafondlampa till köket och en box vin. Ikväll blir det en avstickare till "Storstad" med Liselott och Annica! Hihi! Nice!

Trevlig helg!
//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0