Vampyrbaren

Igår blev det en liten runda på stan. Mötte upp kusinerna runt 14.  Kul att Linnea är i stan! Undrar varför hihi... Sammastrålade sedan med Louise och Sirpa.  Efter lite snurrande och fikande åkte vi hem till mig och ... gissa vad, vi fikade :)

Så småningom skulle Linnea möta upp med Annika och Malin på Söder. Kristina och jag (gamlingarna hehe) kom lite senare. Efter lite vin på "Bara bistro bar" hittar vi till "Vapire bar" för de goda drinkarnas skulle. Mycket gott!! Alla rundar vi av ganska tidigt! Man vill ju vara pigg till helgen...  Dags för frukost! Ha det bra!!    


 

image10


   
image8



image11



 

Kommentarer
Postat av: Emma

OH vad otroligt goda drinkarna såg ut! Nu blev jag rejält sugen på att gå ut ikväll!!! Hoppas ni hade en trevlig kväll!
Ciao!

2007-05-18 @ 22:36:38
Postat av: Linnea

Åh, nu blev jag sugen på en sån där glassdrink! De var ju helt sjukt goda.. =) Får väl försöka ta mig ner snart igen!! :P

2007-05-21 @ 20:56:25
URL: http://linneasvarld.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja, jätte goda!! Kul att vi gick dit, blev inte mycket av Mossebacke, hihi... Ses snart igen då!!:)

2007-05-21 @ 21:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0