Möhippa

Igår var det då äntligen dags för Evas möhippa. Dagen börjar tidigt med kidnappning på Centralen. Naturligtvis håller jag på att komma försent till den utsatta tiden. Jag tar i vanlig ordning fel på uppgångarna i tunnelbanan och vid spärrarna står så klart några sl-kontrollanter. Alltså måste jag, i stressen, hitta mitt sl-kort som ligger längst ner i väskan. Typiskt. Samtidigt pratar jag i telfonen. Väl framme är min uppgift är att be informationsdisken att ropa ut Evas namn och att mamma väntar. "Mamma väntar" uteblir men utropet lyckas.

Eva får som första moment dela ut snygga idolbilder på sig själv, sedan avnjuter vi en champangefrukost vid Karlberg. Tur nog kan vi avnjuta den i solen, resten av dagen består mest av blåst och regen. Snabbt därefter åker vi till Spånga och sumobrottas i häligt stora, tunga dräkter. Svettigt! Vad passar väl inte bättre då än en lättklätt aktivitet; poledance! He he tänker vi men haha säger Eva som klarar alla poser perfekt. Lite väl bra.. hm :) Så är det dags för en efterlängtat och behövlig spa-stund. Perfekt :) Efter en god och trevlig middag hos Kristina beger vi oss till Bluemoon bar och schejkar vidare! En intensiv men rolig möhippa!!
                                                                                                                                                                                                                                      
  
                                              


Idag blev det en promenad och en fika i Mälarhöjden. Tydligen är ekorrarna tama där för den här åt upp min kaka, välte ut kaffet och hoppade upp på mitt ben innan den sprang iväg! 


image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0