DVD

Idag började jobbveckan, på Sandhamn (Söderarm ligger stilla i ett par veckor). Det var en lugn dag men med en himla massa städande. Tror jag städat allt som går. Mitt på dagen kom några pensionärs-damer och beställde lunch, det var dagens rusch :)

Efter solandet i "Rålis" igår såg Nina och jag filmen "Marie Antoinette". En jätte lugn film med många vackra scener. Jag trodde att den skulle vara lite mer dramatisk eller något eftersom hon tvingas flytta från sin familj i Österrike till det franska hovet i Versail redan som 14 åring. Men filmen lunkar på och det går rätt bra i största allmänhet.  Snopet men varför inte se en sådan film mellan varven :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0