Rödare än en kräfta = generad kräfta..

...och det är jag!! Man vill ju vara brunast. Tänk att man alltid måste tävla om allt. Typiskt! Här om dagen skulle jag cykla till jobbet. Jag åker hemifrån i jätte god tid för att kunna ta det luuugnt men icke. Jag måste ju vinna rejset (vilket himla rejs..) och cyklar om alla jag kan. Tror jag är framme på mindre än 10 minuter och genom svettig. Varför!! Att man inte lär sig! Lite komiskt ändå :)

Snart blir det en joggingrunda. Värmen och kondisen hindrar mig från att springa om alla tur nog!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du är rolig du.. =)

2007-06-06 @ 00:10:14
URL: http://linneasvarld.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jo, eller barnslig men det kanske är samma sak :)

2007-06-08 @ 23:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0