Ola la la

Så är jag hemma efter några semesterdagar uppe i Jämtland. Tiden har gått väldigt fort och mycket har hunnits med. Första kvällen sov jag hos Linnea, Tobbe och den tokiga hunden Tarzan :) Tillsammans åkte vi sedan till Hackås och firade midsommar på traditionellt sätt. Det var jätte kul, tror inte jag klätt en midsommarstång på 10 år. Med lite proffshjälp fick Linnea och jag till den ena ringen! 

Dagen fortsatte sedan med grillning och annat tok  i centrala Hackås. Ett jätte stort militärtält fanns uppsatt om det skulle bli regn. Tufft! Tur nog var det sol och fint hela kvällen om än lite myggigt. Ljust är det för övrgit natt som dag nu där uppe (nästan) om det inte är molnigt förstås. Helt otroligt!! Jag satt och solade vid 22-tiden i förrgår. Perfekt :)

Så var det midsommardagen och bröllop följt av en "dagen efter", det var det värt!! Måndag och tisdag var rätt lugna som omväxling. Idag, före avresan, hann Jan, Gerd och jag till Exponorr. En markanad för "alla"! Vi köpte en varsin tröja samt fikade och lyssnade till dragspelsmusik. Roligast var nog att titta på alla människor och att äta gratisgodis :)

Nu är det sängdags för imorgon väntar Göteborg!
Ola la la
/Emelie

            
               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0