Förnedring

Ok, jag var sämts!! Tvärsämst! Och som att inte det vore nog så tyckte kursledaren att det kanske skulle vara bra för mig om jag bytte grupp. Idén är ju väldigt bra men sättet han sa det på var rätt förnedrande. Lite matcho så där. Ååå! Det idiotiska var att han sa det efter bara tiominuter och lektionen varade i en och en halv timme. Det är inte jätte lätt att bygga upp ett självförtroende då. Tur nog dök en liten "djävul" upp i skallen som sa att jag ska minsan visa.... :) Efter ett tag gick det jätte bra för att vara mig så jag tror att jag får gå kvar i gruppen men jag vet inte......Jag får snart ett samtal från en som tror  att han är viktig!!

To be continued
//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0