JUL

Nu är det jul igen.. snart! I lördags var jag på Gröna Lunds julmarknad med Kristina, Linda och Robbin. Kul men regnit och super kallt, inte precis juligt. Vi åt god lunch och kikade på allt glitter och små bodar där man kunde handla sedvalig julkrov, renkött m.m, m.m. Roligast var nog då  vi "bankade stubbar" ( ni vet dom där stubbarna som man ska slå ner fort som 17), jag vann i vårt sällskap :D

Idag blåser det som vanligt och regnar, det är måndag och jag sitter på båten i Vaxholm och väntar på att vi ska åka tillbaka in till Stockholm. Efter jobbet blir det en liten runda i affärer, jag hoppas på inspiation vad gäller julklappar. Tips någon?

Ha dé så fint
//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0