Ännu en kurs

Oj oj. Nu var det länge sedan jag skrev någonting. Ibland rullar dagarna på lite väl fort. I måndags var det dags för jobb igen efter långledigheten. Så här långt har veckan gått riktigt bra. Ja, med undantag för imorse, för då kliver det på en större skolaklass i 11-åldern som ska ut och tälta. Jippi! En, två eller tre stycken åt gången av den storleken går bra men inte 30!! Dom frågar många, många frågor och små-handlar hela tiden och är rätt livliga! Men men inte hela världen. Imorgon kommer ett sällskap från något kyrkligt samfund. Undrar hur det blir som kontrast? En stilla bön kanske!?!

Till helgen hoppas jag kunna gå en kurs i sömnad. Tror jag hittat en ersättare som kan jobba istället för mig. Jag ska i så fall lära mig att sy linnen, undrkläder och shorts. Det ska blir super super kul!! Undrar om man förväntas ha goda förkunskaper?? Det har INTE jag! Spännande! Det kanske blir som med tenniskursen; att jag blir satt i så kallad "obs-klass". Faste det visade ju sig å andra sidan vara bra eftersom kursen blev som privatlektioner =)

Tjingpling!
//Emelie

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh, spännande!! =) Oj, vad mycket roliga saker du hittar på! Hoppas det går bra! Kram kram.

2007-08-30 @ 17:24:52
URL: http://linneasvarld.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jo lite spännande men ibland tar det tid. Tror det är närmare ett år sedan jag anmälde mig =) Kram kram

2007-08-30 @ 23:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0