Fredagsnatt

Efter den exotiska middagen kommer vi iväg till först "Lokal" och sedan "Lemonbar", en ganska klassisk runda på Kungsholmen. Vi har jätte kul, nästan ovanligt kul. Jag kommer hem så småningom och somnar rätt tvärt :) 

Men tänk att det finns skit-skallar!! Riktiga skit-skallar!! Då jag hunnit sova ett par timmar så ringer det på dörren. Efter att hört mig för vem det är öppnar jag dörren och där står en tjej jag aldrig sett tidigare. Hennes kläder sitter inte på som det ska, jeansen är uppknäppta, hon är väldigt berusad och det luktar kraftigt sprit och rök. Sminket är nog överallt förutom runt ögonen. Hon förklar att någon försökt våldta henne i trapphuset, att han tagit hennes nycklar och att hon inte vet vad hon ska göra. Fy, jag ryser i hela kroppen och säger att hon ska komma in. Efter en stunds samlande ringer vi polisen som kommer väldigt fort. Sedan pågår ett förhör i över en timme. Det visar sig då att vi är grannar och att skitskallen bad att få dela taxi med henne då de skulle åt samma håll. 

Så småningom ger poliserna sig iväg och kvar står det faktum att hon inte tar sig in i sin egen lägenhet. Trots att hon tycker det blir dyrt ringer vi en låssmed. Den nyvakna, jourhavande låssmeden kommer inom en halvtimme och byter ut hela låset. Tre timmar senare är det bara att sova vidare....! Hemskt! Finns det epitet för skitskallar av den här sorten?? Jag kommer inte på något just nu.

Kommentarer
Postat av: Louise J

Men usch!!! Fy f****n vilka idioter det finns där ute! Morrr.... åhhh, blir så förbannad och ledsen..

(Jag hittade hit via Linneas blogg..) :)

2007-05-16 @ 10:07:44
Postat av: Anonym

Jo, visst blir man. Man tror inte att det är sant men tydligen. Huga huga...! Trevligt dock att du hittade hit :) Ses till helgen! Kram!

2007-05-16 @ 11:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0